Organizarea contractelor avocatiale pe dosare (fire de executie), cu optiuni diverse de drepturi de acces, definire de responsabilitati precum si setarea aspectelor financiare legate de acestea.
Interfete pentru introducerea timpilor afectati diferitelor activitati sau a cheltuielilor efectuate pe dosarele in lucru, mai mult sau mai putin complexe, in functie de drepturile fiecarui utilizator, insa intuitive si usor de folosit.
Imagini de ansamblu asupra activitatii efectuate, cu modulul "Work in Progress" permitand utilizatorilor ce au acest drept predefinit, estimarea valorii muncii prestate, venind cu informatii foarte utile in luarea deciziilor manageriale.
Module de raportare complexe si ajustabile, sintetizand informatiile existente in baza de date, organizate pe capitole: Operative, Evidente, Financiare, Management, Resurse Umane.
Ofera instrumente flexibile pentru emiterea facturilor proforme si urmarirea incasarilor, cu multe facilitati de organizare a activitatilor ce urmeaza a fi facturate, a cursului valutar etc.
Organizarea contactelor societatii, cu facilitati complexe de grupare pe domenii de interes, zone geografice, dimensiune sau orice alt criteriu se considera important. Se pot genera liste de contacte sau distributie pe e-mail, permitand transmiterea de e-mail-uri.